10 ساعت هوشمند برتر بازار در سال 98 (براساس قیمت)
نوشته شده توسط : ساحل

لطفا هر ساعت هوشمندی که خوشتان آمد را نخرید!

ظاهر ساعت ابتدایی ترین معیار در برگزیدن می باشد.از عقیده من ساعت هوشمندی ارزش خرید دارد که ویژگی های کیفیت ساخت بالا، مقاومت بالا در برابر ضربه، سخت انگیزه ها نیرومند و در منتهی زیبایی منحصر بفرد را دارا باشد. بهترین ساعت هوشمند تا قیمت ۲ میلیون البته میزان اهمیت و اولویت این معیارها با پروا به بودجه خرید متغیر هستند.

خواندن این مطلب تنها 13 دقیقه سررسید می خواهد اما در روبرو زمانی که صرف خواستن می کنید، بهترین ساعت هوشمند را متناسب با پولتان بدون آزمون و خطا گزینش خواهید کرد. اگر هدف خرید ساعت یا مچ بند هوشمند را دارید حتما این مقاله را الی انتها بخوانید.

بهترین ساعت های هوشمند بازار ایران در سنه 98
بهترین ساعت های هوشمند بازار ایران در سنه 98


ساعت های هوشمند دودمان جدید ساعت های مچی هستند که با گوشی های موبایل یکی کردن شده و با اسم ساعت هوشمند شناسایی شده اند. طبق نظر کارشناسان در سال 2025 تعداد افرادی که از ساعت های هوشمند بهره‌گیری می کنند اغلب از مصرف کنندگان گوشی همراه خواهند بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه درباره تاریخچه ساعت هوشمند می توانید به ویکی پدیا مراجعه کنید. اما بحث من در این مطلب فقط و فقط معرفی ساعت هوشمند ارزشمند در قیمت های مختلف است لغایت تمام کاربران این مقاله بتوانند لذت داشتن ساعت هوشمند با ارزش خرید بالا نسبت به پولشان را تجربه کنند.

ساعت هایی که در این مقاله بررسی شده اند بیشتر با مدل های بالاتر و گرانتر بازار سنجش می شود.(این یعنی ارزش خرید بالا)

با ما به اتفاق باشید با تحلیل نقاط قوت و ناتوانی 10 ساعت هوشمند برتر بازار ایران در سنه 98.

1. ساعت هوشمند وی سریز مدل A1 (زیر 100 هزار تومان)
ساعت هوشمند وی سریز مدل A1
ساعت هوشمند وی سریز مدل A1


ساعت هوشمند وی سریز A1 ساعتی است که نیازتان را علاوه بر داشتن یک ساعت هوشمند از داشتن یک گوشی هوشمند هم برطرف می کند. این ساعت هوشمند با قیمت مناسبی که دارد در کران یک ساعت هوشمند حرفه ای ظاهر شده است که قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و کارت حافظه الی 32 گیگابایت را دارد. اگر منظور خرید یک ساعت هوشمند با کیفیت را دارید ولی نمی خواهید هزینه زیادی کنید حتما این ساعت را در عقیده داشته باشید. به جرأت می طاقت گفت که در این رنج بها بی رقیب است و توانایی چشم وهمچشمی با مدل های بالاتر را هم دارد.


قیمت : 89,800 تومان

نقاط قوت : پشتیبانی از کارت حافظه و سیم کارت ، وزن ناچیز ، حمایت از پارسی ، بند سیلیکونی ، دوربین
نقاط سستی : نداشتن GPS ، نداشتن حافظه داخلی ، تاچ نسبتا ضعیف
مشخصات اغلب و خرید

2. ساعت هوشمند جی تب مدل W101 (از 100 تا 250 هزار تومان)
ساعت هوشمند وی سریز مدل A1
ساعت هوشمند وی سریز مدل A1
شرکت جی تب یکتا از بهترین های حوزه ساخت ساعت های هوشمند می باشد. محصولات این شرکت ارزان و در عین حال زیاد با کیفیت می باشند. بسیاری از افراد این ساعت را با ساعت هوشمند وی سریز مدل A1 که در گزینه قبل آن را تحلیل کردیم مقایسه می کنند. ولی تفاوت اصلی این ساعت داشتن حافظه 32 مگابایتی در کنار بی عیب و نقص بودن آن نسبت به ساعت هوشمند وی سریز A1 است. باتری قوی و بدنه مستحکم از ویژگی های اصلی این ساعت می باشد.


قیمت : 115,000 تومان

نقاط قوت : پشتیبانی از کارت حافظه و سیم کارت ، آلارم ضد سرقت ، ارزش خرید بالا نسبت به بها ، بند سیلیکونی ، دوربین ، جنس بدنه آلومینیومی
نقاط ضعف : نداشتن GPS
مشخصات اغلب و خرید

3. مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 Global (از 250 تا 500 هزار تومان)
ساعت هوشمند وی سریز مدل A1
ساعت هوشمند وی سریز مدل A1


شرکت شیائومی در سال 2019 با رونمایی از مچ پاراگراف (لاتین) Mi Band 4 Global کاربرانش را حیرت زده کرد. نقطه قوت این مچ پاراگراف (لاتین) صفحه نمایش AMOLED رنگی ، ضد ضربه و تمام لمسی می باشد. شیائومی در این نسخه با افزایش نزدیک 40 درصدی اندازه صفحه نمایش نسبت به مدل قبلی آن را به 0.95 اینچ رساند.

علاوه بر ویژگی ها ظاهری بی همتا ، این مچبند از حسگرهای 6 محوره بهره می برد که قادر به تشخیص تپش قلب(بسیار دقیق) ، عدم جنبش ، میزان کالری سوزانده شده و ... می باشد. چندین حالت ورزشی در این مچبند تعبیه شده است که شما را در اتمام انواع فعالیت های ورزشی همراهی می کند.

از سایر خاصیت های این مچبند می طاقت به قابلیت پیوست به گوشی همراه با برنامه Mi Fit اشاره کرد. با داشتن این دستبند شما قادر خواهید بود تا نمودارهای مربوط به تکاپو های روزانه مشابه خواب یا ورزش را نگریستن نمایید. ودر جهت شفا سخیف حیات خویش و اطرافیانتان قدم بردارید.


قیمت : 353,700 تومان

نقاط قوت : صفحه نمایش AMOLED ، ثابت در برابر گردوغبار ، حفاظت شارژ لغایت 20 روز ، پاراگراف (لاتین) سیلیکونی
نقاط ناتوانی : نداشتن GPS
مشخصات بیشتر و خرید

4. ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip گلوبال (از 500هزار الی 1 میلیون تومان)
ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip گلوبال
ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip گلوبال


شیائومی در این مدل با کارکردن بیشتر روی ماندگاری شارژ و همچنین نور صفحه نمایش نسبت به نسخه های پیشین Amazfit Bip را رهسپار بازار کرد. این ساعت هوشمند از یک باتری 190 میلی آمپری استفاده می کند که با یک بار شارژ در چهره صریح بودن GPS تا 22 ساعت در حالت آماده به کار دوام می آورد. این مدل فقط 32 گرم وزن دارد و در عین سبک بودن می تواند فقط با یک بار شارژ تا 4 ماه (GPS خاموش) صریح بماند.

ویژگی سایر این ساعت هوشمند مقاوت و استحکام بی اندازه آن می باشد که علاوه بر گردوغبار قادر به مقاومت در آب تا عمق 1.5 متری می باشد.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip هم مشابه مچ پاراگراف (لاتین) شیائومی که در بخش قبل گفته شد از حسگرهایی برای وارسی بر خواب و اندازه گیری تپش قلب سهم می برد که می توانید نمودار کامل کار و جنبش های روزانه تان را در این ساعت هوشمند مشاهده نمایید.


قیمت : 795,700 تومان

نقاط قوت : GPS ، باتری قوی(نگهداری شارژ تا 45 روز) ، جنس بدنه پلی کربنات ، پاراگراف (لاتین) سیلیکونی ، مقاوم در مساوی آب و گردوغبار ، ارزش خرید بالا نسبت به قیمت
نقاط ناتوانی : عدم حمایت از سیم کارت
مشخصات بیشتر و خرید

5. مچ بند هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Fit (از 1 لغایت 1.5 میلیون تومان)
مچ پاراگراف (لاتین) هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Fit
مچ بند هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Fit


مچ پاراگراف (لاتین) هوشمند Galaxy Fit محصول سال 2019 است که مدتی قبل توسط شرکت سامسونگ رونمایی شد. این مچبند از پایداری زیاد فوقانی برخوردار می باشد به طوری که بر پایه گفته کمپانی سامسونگ می نا با آن برای مدت زیادی تا عمق 50 متری شنا کرد. همچنین این مچبند ، جدیدترین امکانات و حسگر ها مثل حسگر تپش قلب ، عجله سنج و ژیروسکوب را در خویش جای داده است.

از ویژگی های سایر این مچبند زیبا و منحصر به فرد می تاب به نمایشگر AMOLED و پاراگراف (لاتین) سلیکونی که مایه نشستن ساعت روی دست شده اشاره کرد.

با پروا به این که این مچبند برای کار و جنبش های ورزشی ساخته شده است اما علاوه بر تیپ های اسپرت با جامه های اداری ورسمی هم ست می شود.


قیمت : 1,285,000 تومان

نقاط قوت : صفحه نمایش AMOLED ، پردازنده نیرومند ، پاراگراف (لاتین) سیلیکونی ، ثابت در مساوی آب و گردوغبار ، ارزش خرید بالا نسبت به بها ، حافظه داخلی + رم 2 گیگابایت ، NFC ، شارژر بی سیم
نقاط سستی : نداشتن GPS
مشخصات اغلب و خرید

6. ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active (از 1.5 تا 2 میلیون تومان)
مچ بند هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Fit
مچ بند هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Fit


شرکت سامسونگ این ساعت هوشمند را با شعار "زیبایی در سادگی و درعین حال قدرتمند" معرف کرد. به طوری که در این مدت کوتاهی طرفداران بسیار زیادی در سراسر عالم پیدا کرده است.

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active از قابلیت هایی همچون اخطار تپش قلب ، مقاومت در برابر آب لغایت عمق 50 متری ، حافظه داخلی 4 گیگابایتی و حسگرهای شتاب‌سنج ، فشارسنج ، ژیروسکوپ ، حسگر ضربان قلب ، حسگر روشنایی بهره می برد. وانگهی میزان استرس شما را در هر لحظه با دقت بسیار بالا اثر می دهد.

اما چرخشگاه این ساعت صفحه نمایش OLED تمام لمسی با عمق رنگ 16 میلیون می باشد که حس بی اندازه ای را به صاحبش منتقل می کند.

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active با سهم گیری از یک باتری 230 میلی آمپر قابلیت حفاظت شارژ الی 45 ساعت را دارد.

ویژگی ای که این ساعت را از ساعت های شناسایی شده لغایت به اینجا جدا می کند قابلیت شارژبه صورت بی سیم می باشد. با این امکان شارژ ساعت هوشمند شما در یک چشم به هم زدن پر می شود.





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: